2007年11月17日星期六

:welcome home豹哥:

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

有d朋友話我地點解會同部車改名XDDDDD但我地覺得跟得我地就有家有主,所以要有個名比佢lor,用都用得開心d~~XDDD(我地係咪好傻),豹哥係我地第一部全新車,當擒日收車果時真係好開心!好耐冇試過買一樣野會咁開心!^.^v因為擒日時間有限,所以冇點認真影到相只係影左少少video同大家分享下!!

4 則留言:

匿名 說...

我仲未知點解佢叫豹哥?

匿名 說...

紅錶板好型呀!

匿名 說...

18km........ XDDDD

dm 說...

宗:

我地係show roommazda 2係用左一隻豹黎做logo,所以我地咪叫佢做豹哥lor~