2007年11月15日星期四

:兄弟介紹篇 • Mike:

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

今次既兄弟團中,有幾個都係我o係車會識,亞mike就係其中一個,我同佢既認識係因為一部CH9(accord wagon),我地果時同係一個車會所以九五九就會夜茶燒野食等等,當佢一知道我會結婚既時候,佢係主動o係msn話要做我兄弟(mike: 喂!我講真架喎,我要做您結緍當日既兄弟)。為大家介紹一個有heart既朋友仔: Mike Wong

3 則留言:

匿名 說...

我買CH9都係因為你~ XDDDD

3•29mabel:tak 說...

您本身都中晒毒啦,我都係幫您一把姐XDDD

匿名 說...

諗番起你黎陪我睇車都幾開心~