2007年11月15日星期四

:兄弟介紹篇 · 文臣:

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

我仲記得第一次見manson既地方(應該係九展),果晚我地係第一次見,但我地巳經可以企係橋底吹水吹成粒鐘,可能大家都係天秤座既男人,所以好多睇法都好似,對事既要求亦好接近,有時人既關係就係咁得意,當您識左一個人之後可能就會改變您一生,我都可以話係manson同monet半個媒人,我見証住manson同monet相識....拍拖到結婚仲幫佢地影prewedding and wedding day photo,真係包晒全套服務。

p.s. 多謝!係我想同manson講的,因為係您身上我學識好多!

沒有留言: