2007年11月13日星期二

:兄弟介紹篇 • raymond:

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

930影左好多相當中,有部份係d兄弟姊妹既做型相,終於有得睇啦(一張先XDDD),個標題都寫得好清楚啦,點解會寫lee個介紀篇其實因為大家都一定識我同mabel但對我地既best friends就未必會知係邊個所以就有lee個介紹既出現,希望經過lee個介紹之後d兄弟姊妹會到時可以玩得開心d~~~唔會到329當日都未知佢係邊個XDDDDDD今次係第一集寫得唔好希望raymond唔好介意!

好開始啦Raymond係我識左一個十幾年既朋友仔,佢係我第一份工既同事,果時我地都真係十八廿二最鐘意就係玩,諗返既時既亞duck同raymond我會用五光十色黎型容,落d唱K飛車.........當然仲有炒車啦hahahaha寫到lee度真係諗起好多e前同佢一齊既回憶好多好多,再諗就係自己真係老左好多!raymond您同意嗎?

2 則留言:

匿名 說...

那個時期一定要稱為紙醉金迷的時代! 十幾年了,返而呢幾年先至各有各忙的,結左婚都要多多出黎飯局呀!!

dm 說...

XDDDDD真係令人回味!
係啦!人大左有時想約出黎都唔係咁易就到時間......
放心啦!結左婚我地都會要成日約出黎食飯!