2007年11月13日星期二

:六日:

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

原來我巳經六日冇寫過個blog........我去左做咩呢?係咪冇野攪關於自己既婚禮?
其實最主要係我地兩個都好忙,mabel就忙公司野周街走,我就忙影相同執相!!真係頭都大埋(其實本身都巳經好大XDDD),好多客都知我下年結婚,個個都會問我攪成點,但個個都係會話到結婚前一至兩星期您就知,會有好多零碎野要攪.......>.<"睇黎我都唔可以太老定!
講返我地個婚禮(e+就約緊時間去做d傳統例如租褂仲有就係相方屋企人見面啦..........一定好攪笑!)

p.s.最近冇帶相機係身,因為影左都冇時間開,所以出返兩張我自己最近比較鐘意既出job相其實我仲有另一個關於我做婚禮攝影既blog得閒就過去超超: http://dm-wedding.blogspot.com/

2 則留言:

匿名 說...

CB都做埋道具???

3•29mabel:tak 說...

XDDDD冇錯!!佢比我賣之前最後一張相!!!