2007年11月27日星期二

:見家長&租褂:

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

arm arm上個星期六我地相方家長終於第一次見面啦hahahaha!經過今次見面次後,我地開始知道結婚真係有好多野要攪,飲完茶之後我地就去左(冠南華)租褂,40年前真姐都係o係lee度租,40年後就同個女黎租,個感覺都幾特別,去到又分咩褂王褂后咁,我地真係一頭霧水,mabel試左幾件之後,我地就揀左其中一套arm眼緣既褂后(金五褔定彩五褔呢......XDDDD)果日仲影左其他相同video,遲少少post埋出黎

•lee 個咁特別既時刻我竟然手震.....為您地介紹:右邊果個係鍾爸爸(我老豆),左邊就係修明同真姐

•四個人四個唔同既表情XDDDDDD修明最有型!!

• 天气凍啦,走去買返部暖風機先

5 則留言:

匿名 說...

好似係叫彩鳳!!

dm 說...

hahahaha~我都唔記得了!錯晒~

retep 說...

how come duck's father looks like the same? He is exactly the same when i saw him in form one ar!!! his shirt is so "ying"!! haha!

dm 說...

retep:

hahahaha~~我亞爸個樣真係咁多年都冇咩點變!

匿名 說...

mabel, 代我同珍姐講句"i miss you", 不過我估佢只認得我個樣, 而唔會認得我個名囉