2007年11月28日星期三

:SPY•HENRY LAU:

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

四哥介紹之下,我地擒晚同SPY Henry Lau第一次見面啦,佢係一個好出名既fashion designer我地好欣賞佢之前為何韻詩設計既一系列衫,所以擒晚好自然好多話題都係關於何菇菇XDDDD Henry比我地感覺好nice佢問左好多問題,想知我地既接受能力XDD(金呀銀呀大紅呢.....咁包hom得唔得等等),我地就靜係識答我地要........o華咁lor~XDDD






2 則留言:

retep 說...

wah... henry lau from spy wor... this is getting very serious now... kekeke....

dm 說...

有幾serious呀~