2007年11月14日星期三

:兄弟介紹篇 • joe:

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

到第二個啦 • Joe
佢係我係IFN份工既同事,開頭亞joe比我既感覺係一個乖乖仔,收工就即刻返屋企,叫佢出街又唔會去!我同佢曾經一齊搬出黎住過,我諗果段時間我lee世都會記得,打開個雪櫃就係得一包雞肉腸既畫面......同埋果年農曆年亞連媽媽lor比我地果隻雞.......真係好warm!!!果段時間我諗係我地最窮既時間,一個星期返三份工..........我地需然果段時間唔係好長但可以回憶就真係好多........當然講到亞joe就要講賽車啦(通頂等天光去早場操車,吐露港試極速.......真係講都講唔晒)我地真係果時真係擺好多心機時間同錢落去(所以咪攪到自己咁窮lor)但果幾年真係好滿足,好辛苦去搵錢去做自己想做既事真係好開心!

沒有留言: