2007年11月23日星期五

:兄弟介紹篇 • King:

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

亞宗係我o係accord club識既朋友仔,果時我覺得佢同我係一樣咁得閒,因為成日都係會到見到佢,佢比我感覺係好仔一名,做人好有計劃好抵得諗(o係度勁sales佢hahaha),今次我同mabel攪婚禮,佢真係好有心去幫我地(又幫我地搬props又黎一齊跳舞),真係好多謝您!

2 則留言:

匿名 說...

我係閒人,無野做咪幫下手囉,唔攪亂檔已經好好,同埋唔要做好人,好人無好報架!!

3•29mabel:tak 說...

我唔覺得您唔係閒人喎,您有好多人地冇既優點。
您天生就係一個好人,變唔黎的!