2007年11月7日星期三

:大妗姐:

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

早兩日同mabel去做job,o係個客個婚禮當日比我地識左佢所請既大妗姐羅小姐,我地真係好滿意佢既專業表現,連我地本身冇諗住請大妗姐都心郁,即刻就捉住佢問資料..................我地結婚當日既大妗姐羅小姐http://www.chinesewedding.com.hk

lee幾個星期真係要用三個忙字黎型容,自己d job開始多所以就忙影相同執相,攪到連自己個婚禮d野都暫時要放埋一邊唔理住,連身邊朋友都話您好開始攪啦喎!XDDDDDD 但我諗要過埋個十二月先真正得閒,希望係lee個幾月得閒搵到d時間做下自己婚禮d野啦,因為都唔想攪到最後先黎急........

• 出job相兩張(mabel個頭有個波XDDDD)

2 則留言:

匿名 說...

你個"身邊朋友"係咪我呀????

我已經比左個呢幾個月o既schedule你喇, 你好快d搞喇. :P

3•29mabel:tak 說...

Rambo

咪就係您lor~比您講到我地好似咩都未做咁!
知道!我地會盡快開始攪......