2007年12月13日星期四

:姊妹介紹篇•Vivian:

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

Vivian 呀麗

小學五年級同學...呢幾廿年來都keep住成日聯絡....雖然唔係成見...但係一句"在心中"就夠了! 每次一見面...我倆都
雞啄唔斷...真係可以不停站一直係咁講...(其實由細到大都係咁樣)....我地有好多經典回憶...例如:鬥快食薑糖(真係好
低能..我地係去百佳買幾排薑糖...之後返屋企...排好d糖..數123鬥快食鬥多...辣到我地眼仔同鼻仔都紅晒!!真係超"day能)
我地又會買薯仔自己又切又炸..又灑鹽...炮製薯條(係油lum lum的)...但係好enjoy~~ 仲有好多好多不能盡錄....
兒時0既回憶往往係好銘心的!!

呀麗!!講d野你知...呢幾次(試婚紗&影相當日)...當我要搵認同或要答案時...每次同你0既eye contact...你比我的每個眼神,
我都get到你0既support...係真的....知道你0既性格比較沉默(當有其他你不是太熟的人)..知道你不會太多野講...
所以我真係收到的......呢d又係感動位lor

3 則留言:

Unknown 說...

Mabel,

HAHA,估唔到我對眼咁細都比你見到我對你既SUPPORT!眼見咁多人都咁支持及幫呢個傻朋友,真係好TOUCHING!

除左你講o個d童年回憶,其實都有好多'第一次'o家!我第一次去K係同你去'前衛',第一次搭飛機係同你及世伯伯母,第一次去studio及影左咁多相(O係930...雖然自己表現好差),第一次著姊妹裙......

上星期你同我講左d野,知道你一向都好緊張我!...希望有朝一日輪到你為我流下喜悅及感動既眼淚啦!:P

P.S. Thanks,亞duck!我諗你整我d相時都好click手,基本上你可能心裡暗罵'條友o係度做緊乜?'...又或者係'點執呀?'...haha!辛苦晒!

3•29mabel:tak 說...

vivian我諗到您結婚果時我同mabel都一定會好感動!!

其實唔click手喎~冇野難到我啦~~hahahahaha

匿名 說...

呀麗~~

你真係同我放心呀~~ 我到時實喊wor!!你要加油~~我會好支持你架~~