2007年12月2日星期日

:工作人員介紹篇•Mr. Four:

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

Duck:
大會指定髮型師Xenter JUT四哥,需然識既時間唔長但我會用義气仔女黎型容佢,由佢知道我地結婚開始,佢真係有心有力咁幫我地,我會覺得冇四哥個婚禮唔會咁出色,真係好感激您既幫忙!

Mabel: 一個好出色0既hair stylist!! 係一次好偶然的機會下認識,我都係一如以往般不停咁講野而同佢傾到好似好熟咁(唔講仲以為我地識0左十幾廿年呀!)。可能真係緣份or人夾人吧, 當我同佢講話我會結婚, 想咁樣咁樣那樣那樣....(但請大家注意...我地呢番對話....係0係我地相識0左幾個鐘之後...我就口瀉咁同佢講啦!)佢竟然話有興趣幫我一齊攪...而我又當真wor....但係佢之後又真係做到wor....真係一個"傻"遇上一個"癲"...亦都因為係咁..建立起真正0既友誼!

係呢個婚禮, 4哥比0左好多意見同埋幫0左我地好多..尤其係我地兩個d衫上面...真係花0左4哥好多時間及心思...
攪到人地鬼死咁好感動!!

沒有留言: