2007年12月10日星期一

:註左冊??:

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

我地會係12-03-2008(星期三) o係沙田註冊處度註冊,所以要係三個月前(咁快就三個月前)去做d手續野,lee個註冊處真係睇住我大,我細細個就係lee個公園度玩,好多同朋友仔傾心事等等都係佢門口發生過,e+到自己註冊都會黎返lee度,個感覺真係幾特別!

2 則留言:

Michelle CHAN 說...

Hi Mabel & Duck,

久唔久我都會係公司"靜靜雞"咁睇你地個blog,每次欣賞都會有好多唔同既感受,每次都會好興奮呢!!

今次睇完之後我係公司大叫左一句.....
"329 GOOD SHOW :)"

哈哈, 加油呀 :)

dm 說...

Hi Michelle

其實我地自己睇返個blog都好開心!
yeah~~ 我地都話到時我地跳之前一定會大叫一次

""""GOOD SHOW""""""
但我d舞仲有排執hahahaha