2007年12月2日星期日

:兄弟介紹篇 · peter:

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

本來我就寫兄弟篇mabel就寫姊妹篇,但我諗peter lee篇會有晒我同mabel既感覺係入面,因為我地可以話係一齊成長,佢係我同mabel最好既朋友亦係我地婚禮既伴郎。

Duck: 我諗咁多篇之中最難寫就係peter lee篇,中一識到e+我地都keep住有見面(真係老朋友),真係好難得既一份緣份(感性起黎tim XDD),佢真係見証住我地lee兩個大頭仔同大頭妹轉變(我估佢諗起都會幾大感觸),我同peter既片段實在太多(學校·冰場·自修室..........)要寫真係有排寫。我最記得果時有一輪我地(亞lee·亞輝·rambo)鐘意左影相,就個個星期lor部相機出去影相,真係玩到一打電話返屋企就比亞媽駡XDDDDD

Mabel:My best friend(我成日都咁叫佢),中學同學,係識0左19年咩都會同佢講0既好朋友,就算係發生當時唔講,之後自己都會搵佢出0黎話返比佢知。我同佢好合拍架....係唱k0既時候, 佢係我合唱0既partner。講d野比大家知呀~~係我地未相識0既時候我已經知有呢一個人...因為佢好勁架...佢係幫學校係每星期0既周會負責彈校歌架~~ 好架勢~~~

p.s. 我同呀duck講過話他朝我地鬧交,我會走去呀超到..你去佢到搵番我啦!! hahaha!!

1 則留言:

匿名 說...

PETER係好勁架, 不過成日彈錯校歌d音呢...我地班同學就會係下邊笑, 嘩...好似尋日既事咁, 瀝瀝在目.....