2007年12月13日星期四

:時間過得越黎越快:

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

仲有三個幾月就到329,最近lee幾個月真係忙,攪到自己婚禮d野都放埋左一邊冇攪住,但睇住個日子越黎越近真係有d驚,所以我地開始諗住會將d野交比人(咪就係d兄弟姊妹lor XDDDD)幫我地攪,所以如果您地lee見我地打比您,您要有個心理準備hahahahaha!
• lee排晚晚都坐係電腦前面做後期

2 則留言:

Michelle CHAN 說...

Duck,

would you please help..?
之前你咪幫我同龍生映過D相既...
由於上次你燒果隻碟我地睇都未睇過已經唔知去左邊...
唔知你可唔可以幫忙燒多次呢?
對不起係你咁忙既時間要你做D咁既野...

thanks
Michelle

3•29mabel:tak 說...

Hi Michelle

ok ar~我燒多個copy比您!!但最好就係同您地影過輯啦,因為果輯我唔係太滿意~~但要等我得閒hahahaha

Duck