2007年12月9日星期日

:跳得起(4):

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

次次d朋友都話點解跳舞d video冇我份......如果我唔影您地又點會有得睇呢XDDDD,但今次終於有我份啦,而且我地亦開始見到個初型啦!hahahahaha(跳左幾次e+先好似知做緊咩咁........)

2 則留言:

匿名 說...

wah!!!!!!so touching!!!! very good aar!!!!! u guys add oil!!!!

3•29mabel:tak 說...

多謝您既教導,我地會努力!!