2007年12月19日星期三

:姊妹介紹篇•靚靚CoCo:

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

常自稱及常被人稱讚係靚女。我同coco相識於一個人間煉獄 --> 黃頁!! 我地係同一組的(第十組0既囡囡呀!)。記得我地第一次
見面係0係一個好無聊0既training...第一次交手係lunch時候,當時coco係坐我旁邊...精彩0既情節0黎啦~~有人成餐飯..不斷咁攞
塊鏡出0黎照(注意!!係不斷..真係不斷)照都唔緊要...仲係有姿勢同埋有笑容的(注意!!真係照足成個lunch!!)當時我心諗...我以後
真係要同呢個人一team...死啦!我當時真係好擔心)....但相處耐0左...你就會發現呢個女子係一個好有義氣...係一個好無所謂....
同埋心地好好0既靚女(哎呀!! 真係由內靚到外呀coco!!好完美呀!!)但係有時D野就係咁估唔到...今日coco就成為我0既好朋友
....仲係我0既靚靚伴娘tim!!

Coco...你係我人生裡面唯一一個會自認係"姣"....而又好enjoy比人話"姣"0既女仔! "姣"呢一個字係你身上已經變成一個讚美的說話,
無人會敵得過你.....Coco=靚=姣.....

沒有留言: