2007年12月19日星期三

:姊妹介紹篇•Jessica能仔:

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

我地係跳舞認識的,屈指一算都成10年有多。呢個朋友好得意,講野好抵死(唔知點解...我地倆條友仔一行埋一齊講野就特別
尖酸刻薄...不過我地係自己咬耳仔...細聲講...大聲笑)。我地生活圈子好唔同...朋友都好唔同...但係唔知點解會keep到咁
耐朋友...可能大家都好真吧! 記得有一次我地一齊上拉筋堂(呢一堂真係好辛苦,尤其係我呢D筋骨咁堅硬0既人)....當時老師
係採取一種叫"夾硬0黎"及慌死拉唔爆你條筋的方式....最終能仔係拉到喊...咁我就係側邊笑佢lor!! hahahha!!

沒有留言: