2007年12月2日星期日

:工作人員介紹篇•Suky:

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

Mabel: suky係manson個契女....係幫manson同monet影婚紗相當日認識的。亦都係因為我唔怕丑的關係...識人第一日就叫suky教我化妝,就係咁化下化下做埋佢小助手!!佢好好...絕不吝嗇將佢自己0既化妝技術傳授比我(接到幾多就真係見仁見智)。

咁當然啦~~佢當然係我地0既首席化妝師啦~~佢真係好好..有一日佢仲同我講...話: 329係我地公司(dm wedding)第一次
辦囍事...我當然會當你地係star咁做啦~~~ 又係一個感動位呀~~

Duck: 大會指定化妝師名model suky,我地係0係manson婚禮識到suky,可能女仔鐘意化妝,mabel同suky好快就混熟左,所以今次我地既婚禮係化妝lee面係原全唔洗煩hahahaha,真係好感激您呀!!老師^.^

329 ::GOOD SHOW::~~Yeah!!!


沒有留言: