2007年5月12日星期六

::why open this blog::

mabel+tak 我地結婚啦!
一個婚禮除左當日係值得記念之外,其實成個過程我地都覺得好值得留念,所以我地想係lee度同寫底同影底成個過程,亦想到時會參與其中既朋友可以玩得開心,lee個就係我地開個blog既原因。

12 則留言:

毛毛中 說...

恭喜哂你地呀!! 終於等到你地結婚啦 !!
亦好高興成為你地個婚禮o既1份子..多謝哂!!

咇咇蕉 說...

congratulations!!! ^^

Natalie 說...

恭喜!恭喜呀!
好開心呀!你地結婚了!
呢個BLOG我會加到我的最愛的~
^^

3•29mabel:tak 說...

mabel+tak: 真係好多謝您地!好希望到時您地會玩得開心!!

Unknown 說...
此留言已被作者移除。
Unknown 說...

哈!!我e+才知mable係你既另一半!!
你都影得人多啦,呢次都被要攝影師報番仇!!
等緊睇你地既靚相,自已既婚禮就不好咁孤寒放咁少張,一次放過百張俾我偷下師!

來自:馬來西亞既祝福

匿名 說...

祝賀你們新婚快樂,從心所願。
等著看你們的結婚相,記得笑多d,影多d啊 !

匿名 說...

恭喜恭喜,甚麼時候請飲@@

3•29mabel:tak 說...

thx tom and caveman!!放心啦實會比您地睇既XDDDD

3•29mabel:tak 說...

To 杰

多謝杰仔,我地會係08年3月29號結婚呀!!

Unknown 說...

恭喜!恭喜! 你大日子個陣唔好忍唔住手落台渣機映snap呀, 留番比你個大會foto 做啦! 嘻嘻

3•29mabel:tak 說...

thx agnes!我自己都咁諗過hahahahaha......