2007年5月14日星期一

::wedding photojournalism::

我同mabel都對相都有要求(因為我地自己都影相lor XDDD),所以揀婚禮攝影師我地都煩腦過一輪,最後我同mabel就揀左simon做我地婚禮既攝影師。

2 則留言:

匿名 說...

Hi Tak & Mabel,

Thank you for inviting me as your wedding photographer.

Tak, your photos are really very good.

simon.the.photo

3•29mabel:tak 說...

thx simon!