2007年5月13日星期日

::banquet::



我諗好多人同我地一樣,攪個婚禮第一樣野就係場地。搵場真係幾煩(因為冇錢所以先煩),又唔想太細,又唔想太貴(死未)!真係幾高難度,樣樣都要睇餸食飯,但好彩就係我同mabel既意見都幾一致,所以好多時意見都幾近,我地睇過美麗華Miramar但後來因價錢唔arm,所以唔考慮之後又睇過Kowloon Shangri-La,但又因為個場太細(當然係平果個場啦)所以擺唔落...........之後停左搵地方,一黎我地好忙,二黎都冇咩心水去邊間睇,直到三月尾去Agnes & KesterAMC既婚禮,覺得個地方唔錯跟住就搵Tina(係我地lee個banquet 既sales)傾,當然唔少得講價傾terms等等,lee方面我全權交晒比mabel攪(講價係佢既強項ma),"好" 場地攪掂yeah!!!

沒有留言: