2007年5月28日星期一

::old picture::

最近搵返d舊相出黎執,見到好多好開心既舊相所以想scan返佢比您地睇!當中有埋d朋友巳前個樣係入面,lee樣就真係唔好意思:您地被出賣了!hehehehhe
::to be update::

• 收左個早餐同lunch係口入面??

• 我都係鐘意e+既peter多d XDDDDDDDDD

• mabel真係好鐘意跳舞


• 出show啦!



• 一個"型"字講晒XDD

• 我地同亞仔既合照

• King of the seven.......

• 套fairling自己噴左四個星期係咪靚先?

• 出賽前的最後checking

• peter,老連&duck

• peter & duck

• 我好鐘意lee張相,影到我地三個都好青春hahahahaha

• haha老連(中間果個)係咪好似team manager??仲有個花朵叫:碌野外露

• 係咪型先!hahahahaha


• accord club 早茶,真係又早又凍!

6 則留言:

retep 說...

頂!!!
我一定會報仇架!!!

匿名 說...

haha.. 好型呀!!!! peter都好型呀!!
記住, 講得出, 做得到!! Yeah~~~~

匿名 說...

Peter

hahahahaha!
我地係好朋友黎架ma! ^.^

Rambo

您係度扇風點火!! 出埋您d舊相!XDDDD

匿名 說...

以前d相, 真係今人回味喇...... 咁就十幾年喇!!

匿名 說...

Rambo

係呀!!我睇返d相真係覺得我地老左! ^.^

匿名 說...

卡卡卡, 好正呀, post多d啦