2007年5月13日星期日

::enagement photo::

場地揀好左,跟住落黎就係一大舊婚禮要準備既野,衫、兄弟姊妹隊、婚莎相、makeup、set頭、請柬............但好在e+仲有一段時間先到,所以有部份野都可以遲一步先攪,但令我同mabel最頭痛係輯婚莎相hahahahahaha!可能我同佢都鐘意影相,所以係輯婚莎相上要求比較多,我地諗過好多concept: 簡單、moodly、fashion...................但都未有定案hahahahahaha,我成日都想簡單,但偏偏簡單就係最唔簡單(死未),所以我地仲係做緊資料搜集,希望到時可以令個攝影師明我地想要咩ahahahahaha!但我地輯相定左應該會係studio影,lee方面好彩有"四哥"lee位好朋友幫手搵到個好地方!唔該晒private I既"四哥"~~~~~^.^

沒有留言: