2007年5月21日星期一

::enagement photo concept::

仲有四個月左右就影相啦,但我地就未諗好著咩影hahahahaha,因為做衫都要時間,所以擒晚就捉住"四哥"同我地傾,"四哥"個title好長佢係我地婚禮既::"髮型創作加大會指定型像設計總監"XDDDDD,可能大家都係後生仔(唔後生都講到後生XDDD),最後我地定左三個主題出黎影。
• fresh
• moody
• sporty
真係越傾越開心(什麼床單、電線膠紙、閃石都出齊),但亦係越傾越唔簡單(屎未!又一次証明越簡單就係越唔簡單啦XDDD),其實我都搵緊d reference諗住到時可以有d幫助啦!我唔擔心mabel但我一諗到今次唔係我影人,係人影我就..................驚驚地!!

沒有留言: