2008年3月29日星期六

:開SHOW LA:

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

擒晚諗住早訓......結果都係諗住lor~~都係要攪到兩點幾,但見到片頭同豹哥個成果都咁靚就真係抵晒!!今日就係329啦我都準備出門口,希望今日早到見到您地啦~~~玩得開心d~~今晚見!

6 則留言:

匿名 說...

飲完喇~~~~ 我都有d攰, 我諗你地仲攰!
不過, 見到你地今晚真係好開心, 好 enjoy!
值得架~~~~~

我只係得2句想同你地講:
To Duck:"唔好喊......咁多!"
To Mabel:"真係......好型!"

p.s. 我係第1個留message呀! Yeah~~~~

匿名 說...

今日起身....好靜....尋晚o的音樂聲, 笑聲, 喊聲(hehe)...無晒~~~唯一仲係度o既...係有一個令我投入到不能o既婚禮!

能仔

3•29mabel:tak 說...

Rambo

我地真係好累,但真係好值得!!我地好開心!
我都唔係喊得好勁姐~hahahaha~

3•29mabel:tak 說...

能仔:

再次多謝您呀~個decoration真係好得呀!當中由冇到有真係遇到好多問題,但亦正正係lee樣令到我地留下好深印像....所以真係好感動

匿名 說...

吾洗咁客氣啦!其實大家都有份做架; 大家一齊投票布o既顏色, o的兄弟又一齊拆場, 仲好小心咁留左套好有紀念價值o既立體字比你....依..係呢, 咁你地又會吾會有o的野留比我地做紀念呢你估...相簿...cd.......相簿...cd.......相簿...cd..........

新界北代表 - 司徒能

3•29mabel:tak 說...

新界北代表能仔:

知啦!我會整比您地但真係要比d時間我~~haha