2008年3月14日星期五

:14-3-2008@(婚前15日):

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

仲有十五日就到329啦真係好期待,lee十五日我會每日都出一個post去記錄我地既心情同發生既事,亦希望可以令您地跟得貼d hahahaha!!
婚禮進度......
排舞:聽日係尾二一次排舞,我地放左好多心機同時間落去,轉眼就巳經係最後兩次!GOOD SHOW!
片頭同slideshow: 片頭我由幾個月前做,果時真係做到發皮气,又做錯size又唔識做又點點點咁,真係做到成日係屋企爆粗XDD,當中有幾次真係有諗過放棄唔整,幾個月過去左問題亦開始慢慢解決!lee個片頭同slideshow我會形容係我咁大個仔最好心機做既兩件事,希望到時您地會體會我地份誠意!

2 則留言:

匿名 說...

老公~~~我體會~~

dm 說...

老婆~~~多謝您~~