2008年3月28日星期五

:our time has come:

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

聽日就係329啦,心情..........好開心但又有一種講唔出既感覺,今日真係超忙.........但又忙得好開心,今次個婚禮我地都擺左好多心機同時間落去,一黎係想自己有個一生難忘既回憶,二黎亦希望黎我地婚禮既朋友可以記得當日所見所聽既人和事(我地好貪心XDD),好啦我又趕住去攪埋聽日既事啦,聽日您d要早d到同我影多d相XDDDDD

2 則留言:

匿名 說...

喂....聽日就到啦, 我都"鄧"你地緊張呀, 記得爭取時間多d休息, 聽日先靚仔靚女架, 祝你地聽日順順利利, 好期待睇你地既相呀

3•29mabel:tak 說...

多謝您irene~~