2008年3月12日星期三

:鍾生鍾太:

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

今日我地終於註左冊啦yeah!!真係好開心同好感動見到有咁多朋友黎見証我地註冊,但今日開心既時間真係過得好快,所以好期待29號既到黎,希望每位都可以感受到我地果份喜悅,我地巳經準備得七七八八,一定玩到顛~~SEE YOU ON 329 AMC!!

DUCK: 感覺係多左份責任要好好照顧鐘太(要搵好多錢比佢洗......hehehe)







10 則留言:

匿名 說...

鍾生/鍾太,

今日係咪好攰呢?? 329仲攰呀! haha...

祝你地白頭到老, 永結同心, 連生貴子!!!

Yeah~~~~ 329 Good Show!!!!!

dm 說...

Rambo:

好多謝您老朋友!擒日真係好開心,我諗我地329一定玩到顛左!XDDD但唔好連生貴子好喎oohh

匿名 說...

congratulations to Mrs Chung & Mr Chung! yes! u have to take good care of yr lovely wife ar! pls faster post the pics here la, we want to share yr happiness and sweet moment!!

3•29mabel:tak 說...

Hi Rosa

多謝您呀!!我地會努力~~到時早d到!

匿名 說...

恭喜晒丫 ~ 鍾生&鍾太 ~!

祝您地白頭到老 ! 永結同心 !!

要比心機賺錢, 更加愛護鍾太丫 ~

David Chow 說...

恭喜恭喜!

祝你地新婚快樂~白頭到老~永結同心~五年抱三~開枝散葉~四代同堂~5DMark2~1DMarkIII!

恭喜恭喜!

Chris Lee

dm 說...

Thx Chris~~

五年抱三部機我就好樂意XDDD
多謝您!!

匿名 說...

OH.....有左小朋友又轉左新工後crazy busy, 完全唔知你地原來分開兩日搞添, 真係唔好意思, 冇上黎恭賀你地, 你地banquet都黎唔到, 真係不好意思, 搵日出黎食餐飯丫

ps. 你地張貼好靚呀, 可以送張比我留念就好啦

3•29mabel:tak 說...

唔好咁講啦!!知您有心就巳經足夠了~
冇問題留返張比您留念~

匿名 說...

多謝鍾生鍾太