2008年3月4日星期二

:開會相:

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

果晚真係好開心,個個都出黎聽briefing真係好多謝秘書小姐細心既按排,到時辛苦晒大家啦!!兄弟方面因為d鞋仲未lor得,應該要約多次出黎食飯lor鞋同update返大家我婚禮既進程!!感激萬分~
睇相啦~我果晚都錄左d video但就要遲d先有得睇啦hehe








2 則留言:

匿名 說...

唔好咁客氣喇~ 我都係幫到幾多得幾多咋~^^

放心啦~~有我哋哩班兄弟姊妹, 我好有信心大家都會盡力去令29號你哋婚禮當日一切都盡善盡美架!!

3•29mabel:tak 說...

多謝,多謝,多謝!
我地個婚禮冇您地幫手同投入一定冇咁精彩~~