2008年3月7日星期五

:登登登登:

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

今日我地去試Henry件晚裝啦,去之前都有d緊張會諗唔知係咩樣呢?當mabel試出黎既時候我地都好鐘意,冇論設計、顔色布料同手功都好靚,我地都覺得好滿意,真係多謝Henry幫我地做左lee件晚裝!!Thx a lot~Mabel 終於有件滿意既晚裝啦!!hehe



• 有咩咁好笑?



• 多謝henry您幫我地做左lee件咁靚既晚裝!

• 好型咁喎~~




1 則留言:

匿名 說...

鍾太, 呢一日係尖沙咀撞到你, 不過過緊馬頭, 你又講緊電話, 所以冇叫你, 不過同你真係有緣, 成日係街撞到, 仲記得係小巴站我同你講我想暈嘛, 真係失禮死人