2007年10月13日星期六

:為329跳起舞黎tim(1):

我地終於約到第一次排舞時間會係29/10晚7:30pm地點就係上次攪825 briefing的君傲灣會所內!!唔知欣昕會排咩比我地跳呢???有d緊張同驚跳唔黎.......

7 則留言:

匿名 說...

跳rihanna o既"breaking dishes"好唔好?kakakakakaka

匿名 說...

機械人舞o岩佢,佢會好快上手hahah

dm 說...

Rih......咩~~~??
breaking dishes.......??
洗唔洗帶好多碟黎架XDDDDD

匿名 說...

好期待睇到你同Mabel的舞姿...加油!

dm 說...

thx Joanne!
我知mabel一定冇問題,但係我就........到時唔好笑咁大聲!!
但我會努力!!!拉下根先~~XDD

匿名 說...

hahah~~ 男朋友...跳唔黎就一定係架啦~~ 睇下差幾遠咁lor~~hahah

dm 說...

女朋友:我唔會比您睇死~我到時一定跳得掂! —.—"