2007年10月11日星期四

:靚唔靚先:

我自己就好鐘意~~希望您地都一樣!!其他兄弟姊妹要等等,我會繼續努力!執左幾張之後我開始了解您地........塊面.......hahahaha我又去執相啦~~





7 則留言:

retep 說...

nice! i'm now announcing that your are pass with distinsion in using the photoshop!

retep 說...

(distinction)

3•29mabel:tak 說...

我e+好似同photoshop結左婚咁!真係由朝對到晚!

匿名 說...

勁! 我好想快D睇埋其他相呀!!! QC

匿名 說...

好鐘意、好鐘意、好鐘意呀~!!
你好勁呀...俾心機呀!
我哋個個都等住睇相架~ ^^

By the way...我個名係Viginia, 無"R"架!

dm 說...

好開心知道您地都好鐘意d相~~

唔好意思秘書小姐,遲d正式果個我會改返!hehe

匿名 說...

Gosh!! How nice!! I'm loving it!