2007年10月1日星期一

:感激•感動:

其實未出lee個post之前仲有另一個post要出,但我真係忍唔住想出左自己既感受先hehe!

Duck: 準備左幾個月既930擒日終於完成左啦,我會用感激•感動去形容我既感想,真係老土都要講句好多謝擒日有份黎參與既每一位,亦都好開心知道您地都玩得好開心,lee樣都係我同mabel想發生睇到的!!真係見証到成班人有心去做一件事又見到成果既時候果種喜悅,930 lee件事由開始到擒日真係遇到好多好多問題,衫啦props....等等真係多不聲數,但最後都能夠順利完成真係好感動,當擒日執緊野既時候我自己睇返d snap shot(thx everyone因為有好多朋友都有份幫我影snap shot),真的真係好感動!!

Mabel: 要各位兄弟姊妹付出一整天陪我地癲,你地0既感受就係我地一直都好擔心0既事情。但當昨日見到你地圍住部電腦睇番D相0既時候,你地0既反應,開心0既笑聲,我就安樂晒啦!準備930呢件事用0左我地好多心機,整個過程都感受到所有人都好投入,好感覺到Team work呢一樣野,需然結婚係兩個人0既事,但係我地倆人就拖埋你地成班人落水,陪我地一齊去玩去癲一直會去到08年3月29日,“問你地怕未hahaha“!今朝早起身,我地都有同一個感覺,好似有D失落,可能係因為籌備0左好耐0既930過去了,有D唔捨得!真係要再同大家講多一次多謝你地比0左一個咁好0既回憶我地,多謝晒!!


p.s. 除左多謝咁多位兄弟姊妹陪我地顛之外,真係要多謝三位後台主角!
• 四哥冇您成件事一定唔會咁出色感謝您!
• Suky多謝您連男朋友生日都唔理黎幫我地攪晒全場makeup!感激不盡!
• Anthony因趕飛機為返黎幫我地影lee輯相,我地好鐘意d相!!thx a lot~~

• 比住一張您地睇住先!真係好開心!

9 則留言:

匿名 說...

I guess this is the most special event I have ever participated. Being part of your wedding photos makes me feel so happy. Yeah!! Team Spirit Rules!!

retep 說...

those group photos are hilarious! all girls are model "sheung sun"!
mabel - stunning
duck - handsome
say gor - hilarious
suki - gorgeous
coco - adorable
lung jai - stylish
yan yan - cute
& etc etc....
i'm glad to be part of this event! well done everybody!! and see you shortly!

David Chow 說...

人強馬壯,勁!
I think it need a lot of time to setup the lighting.. Good Job!

匿名 說...

你地好叻呀!! 真係好似d moive o既 making of 咁呀!!

匿名 說...

好勁呀!!你地兩個都咁enjoy籌備wedding, 真係feel到你地好開心, 好興奮呢~~ 加油呀~~ 你地一定會好難忘呢~~

Carmen 說...

見到你地咁開心, 我都好開心, 都好期待睇你地開心的相呀, 一定好靚呀, 你地930影相個日我都有想起你地嫁, 都有同阿然講Mable&duck今日影相呀, 因為一直睇你地個blog, 連我都好期待嫁, 因為你地個份心真係好'得'呀

匿名 說...

真係好鬼好玩,有得比我影相,又有得比人影,10個正XDDD,我部善良O既相機,足知都有番D用XDDD,不過過左930個人真係有D失落,個人好虛咁,唔知要幾時先再有咁多人一齊再玩過

匿名 說...

好多俊男美女呀, 好好玩, 好好feel

3•29mabel:tak 說...

多謝您地呀~~您地玩得開心我同mabel就放心啦!