2007年10月26日星期五

:第104個post:

仲有五個月我地就結婚啦,諗返起初開lee個blog都驚有冇野寫同有冇相比人睇,但不經不覺巳經寫左成百個post!!(我真係一個口水佬呢..)當中除左我地攪婚禮既回憶之餘亦有好多係我地既生活點滴,想同您地多d分享!因為我會係我地張帖度印埋個blog既網址上去,希望當晚黎既guest都對我地會多d了解!黎緊lee五個月就多野做lor,帖:我其實有諗過比人整,因為自己同自己做返張帖都真係幾難,改黎改去都好似差d咩咁,但都好多謝身邊朋友既意見,e+總算有d柱光。其餘既野就仲係一個諗緊既階段。我地會努力令lee d得個諗字既野成型!hahahaha

沒有留言: