2007年10月13日星期六

:小人國:

今日我地同亞......vivian一齊去睇w創作社既小人國,我地一向都好鐘意睇w創作社既野,當然今次都冇令我地失望啦,真係好好睇未睇就快d去睇(好似同佢賣緊廣告咁XDDDDD)但真係好好笑!今日入到去仲撞到Carmen tim!真係約都冇咁arm佢就坐正係我地旁邊XDDDDD

3 則留言:

Unknown 說...

>_<...Duck!!!

真係幾好睇,又好笑!最鍾意都係‘鬼妹仔OL現形記’,好笑之餘,其實又好o岩!反省下啦香港人!!:P

WHATEVER......HAHAHAHA!!!

dm 說...

我就最鐘意港男同港女果part~好攪笑~XDDDD

Carmen 說...

係呀, 真係約都冇咁arm呀....我都鍾意港男港女個part & 賣衫個part - 肥仔條粉紅底黑色波點under ... ^0^