2007年8月19日星期日

:mabel+tak@temple street:

今日我地同四哥加vivian一齊去廟街做褲,lee間舖係四哥一向都做開,去到原來係街邊檔口,起初都有少少怪怪地,檔口係一部木頭車上面放左好多唔多既布料,需然檔口細細但真係咩都有,度度下身就發現老細好nice同埋佢都幾好生意,九五九就有人黎lor褲同等度身,褲就要三個星期做,不過唔緊要啦我都係930先用黎影相著!!







• 自己度完就係咁影相hahaha

• 四哥

• o係街邊度身XDDD



• 開飯啦!

2 則留言:

Carmen 說...

以前細個都有响temple street 做過褲呀...hehe, 第一次去都同你一樣, 响條街到度身好似好怪咁...不過真係估你唔到, 真係好多人去買的.

昨天去了黃金海岸睇場, 因為個草地新裝修, 依家好ok ar ...我地都好鍾意, 依家只係希望個日會好天...hehe

3•29mabel:tak 說...

我都係第一次係廟街做褲但真係幾得意~~
希望做出黎好睇!

good ar~到時我訓地影相都舒服d(可能您會見到我係地四圍look)~hahahahaha!!放心啦~十一二月天气都ok ar~