2007年8月2日星期四

:Anthony:

早兩日我地約左930既攝影師Anthony出黎見面,都係想等佢了解多d我地個婚禮同埋想影d咩feel既相!Anthony係mabel "more"既攝影師,但我就第一次見佢之前只係聽過mabel形容過。Anthony係一個開朗既大男孩,好nice~佢聽完我地idea之後都有好多意見比返我地,因為我地idea d相想點影,但點樣配合專業燈光去做出黎就要靠Anthony啦!到時麻煩晒您啦~

• Hi Anthony


• 近期CWB一個我地好鐘意去傾野既地方,野好食,又少人,又舒服,又有wifi,又唔貴

• 諗樣一個XDDDDD

• 近期我地好like既一期一會

沒有留言: