2007年8月6日星期一

:mabel + tak的星期天:

擒日假期都冇得訓耐d,因為一早上要上Noel度見客同睇布料,但就撞著落雨同整路攪到好鬼塞車唉~~見完客就睇布料,今次我地終於揀到我地想要既布啦yeah!!原本就諗住去睇戲,但我地想睇就要係九龍先有得播(真玩野),但我第二個客就要成六點半先有得見,所以唔知點算好.......好彩carmen收留我地等我地諗好去邊先走hahahahaha最後我地就決定搵四哥剪頭髮!!都係一個好節目呀!d相係用mabel新玩具Ricoh GX100影lee部機真係幾好,有好多野set同又有1:1 mode quality真係不錯!!
• 塞車悶又影


• 佢係度睇咩?咪就係睇部相機既manual lor

• 做下正經野先:揀布料如果成日玩唔揀布會激死noel同carmen hahahahaha

• 您話佢做緊咩?????hahahahaha

• 兩個傻人hahahahaha


• 佢就係我地新朋友Ricoh GX100

• 未諗到去邊就玩自拍


• 四哥and duck

• mabel最愛: kitty同紅白籃

• 剪完頭髮就係IFC度嘆個Tea

6 則留言:

Carmen 說...

果然好忙碌...咁忙都好呀, 成日要見客証明好多人欣賞你啦...good good good ... 你食的tea, 個甜品好似好好味咁wow :p

我同阿然都係, 個個星期都冇得瞓晏d, 因為近期都係忙緊間屋, 結婚d野暫時放低一陣.

3•29mabel:tak 說...

Carmen:

hehe!(•^.^•)希望可以再好D~lee排都見左d唔同類型既客,對於我lee d一向對於我黎講真係一個幾大既挑戰!所以我成日都叫mabel同我做練習見客!(佢做客),個甜品真係幾好食!mabel成日話我瘦左,所以要食多d!

公起您地買左新居,我都明要攪間屋真係有好多野要買要揀,如果有咩要幫手出聲~~

匿名 說...

寶寶... 我知你扮邊個, 真係好搞笑呀!哈哈哈哈~~

Carmen 說...

你就好喇, 仲可能食多d野. 我就要減肥了, 不過我仲未進行, haha ... 因為我好like食零食嫁...死更喇.

多謝你呀, 間屋都整得7788, 預計9月尾搬入去..hehe

3•29mabel:tak 說...

carmen:

您都好瘦啦,仲要減?mabel都好鐘意食薯片的!

好野!我地到時要上去參觀下~~

Carmen 說...

更係唔瘦啦, Mable就瘦, 好善慕佢.

好呀, 入咗伙上黎坐下呀....