2007年8月29日星期三

:825 Slideshow:

我將果晚個slideshow整左個放上blog,等您地有需要再睇下!

3 則留言:

Carmen 說...

最鐘意slideshow的最後個part, 介紹髮型, 化妝及攝影師, 好有演唱會feel ... good good good ...

你地有冇睇"窺心事"呢套話劇?

dm 說...

我同mabel都係!我整個幾張相果時都笑左出黎!XDD

mabel都有問我睇唔睇,但我有野做睇唔到lu~

Carmen 說...

唔睇都不是一個損失, 因為我不太like焦媛成日都show身材, 我只是去see Gary...