2007年8月26日星期日

:825 Briefing Day:

mabel: 好開心....真係好開心今晚好齊人,為0左930Shooting Day呢個大Project,你地願意同我地一齊癩,好認真咁一齊商量當中0既細節。我同呀Duck成日都講"只要係一班人好團結去做一樣野,大家方向係一致,係一件好開心0既事!“特別嗚謝:Gianne幫我地Book0左個咁好0既地方,Noris粗身大細都黎陪我地癲,仲有兄弟們非常準時(姊妹們知道你們的準時都不禁對你們有讚嘆),其實我地做咁多野都係想大家係930當日玩得開心D,影多D靚相,比我地有個好好好好開心0既回憶,希望到時玩得好開心啦!!

duck: 您見我地兩點幾仲打緊lee個post就知我地好開心啦,梗係啦有咁大斑人陪我地傻,我同mabel一開始攪lee個婚禮就好清楚我地唔係想要一個浪漫既婚禮,但一定係要一個好好玩既婚禮lor(我地真係好貪玩hahaha),可能我地個婚禮未必會係您地去過之中最豪華最體面,但我想會係最開心同最深刻既一個lor,放心啦我地930一定影到靚到o華o華聲既靚相.........因為一黎我地對crew好掂,二黎就係有heart去做一件事差唔到去邊既........ ^.^v

p.s.等下啦,今晚d相好快有得睇(同埋要多謝ivan今晚幫我地影左咁多相thx a lot)
d相太多唔放晒上blog啦,成個full set我upload左上去lee度



• 佢地好認真咁開會喎

•  我地真係傻架,好鐘意suky同亞kurt既表情XDDDD

• 有咩咁好笑

• Suky: 唔係呀都幾好笑呀!

• 亞Joe: 我都係訓陣先hahahahaha


• Manson: 亞duck您攪咩呀????

• 825 slideshow on TV

• mabel: 好!我地開始.....

• 我地當晚既合照

• We

4 則留言:

匿名 說...

http://www.guess.com/About.aspx
如果主角換左係你地.. 我想一定都好正呀.^_^

3•29mabel:tak 說...

o華!好型呀~

匿名 說...

我D相仲差好遠!!不過師兄叫到,我地呢D得個勇字,一定會幫手!

Besides, it was one happy nite, I am happy to see such a happy gang! It's really fun to hang out with you guys! See you all on 930!

3•29mabel:tak 說...

Ivan真係好多謝您~~ ^.^