2008年2月26日星期二

:跳得起(x):

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

數數手指,仲有大約不足5星期我地就要on show啦!大家都好比心機去練習,我(mabel)真係感到好安慰,仲好記得
第一次排舞0既情形,大家對住D Step都"O"0左咀,成頭煙,其實我都好擔心究竟大家頂唔頂到,最終會唔會剩番我同呀DUCK,欣昕同能仔4個人??!!好彩,佢地個個都好堅持,所以到時一定有好野睇!!


3 則留言:

dm 說...

感動呀~~擒晚去我同mabel起碼睇左四次呀!XDD

匿名 說...

好勁呀~!! 3月1號一定要表演一次先呀~!
我唔要29號先睇架...哈哈哈哈~!!
GOOD SHOW~!!!

dm 說...

yeah yeah yeah yeah~~