2008年2月3日星期日

:our 帖:

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

張帖個sample返左黎啦!!我地之前諗過好多可行既方式去做張帖但都好似唔係太理想,最後我地決定用木黎做我地張帖,但間公司都係第一次用木黎刻d咁細既野,所以我地可以話係白老鼠XXDDDDD跟住落黎就梗係唔洗講又係遇到好多問題啦,磨唔磨邊厚度可以做幾多,d字size只可以做幾多等等.........當我在收到第一個sample既時候真係o華左一聲,唔係靚到o華一聲而係咁既..............好彩e+經過一次修改之後我地都巳經覺得好好多啦!只係再作少少修改就應該可以叫佢起貨,但我諗新年就派唔到比您地啦............我地都好心急希望快d攪掂啦!

沒有留言: