2008年2月25日星期一

:忙忙忙:

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

今個月真係出得好少post,我地唔係冇影相只係影埋都唔得閒開相hahahaha!!我開始明白個個都會話結婚真係好多野攪XDD,update下大家先我地攪成點,首先張帖就出左30張比我地但係..........(努力改進中.....真係好趕XDD),油畫做左等佢起貨但album同片頭都仲未攪掂haha!都係我一貫作風唔到dieline唔出野XDD希望所有野都趕得切到時做好~

p.s. post住4張相先lee d都係新年影落haha

• 朋友既女

• 睇黎uncle peter玩得都好開心喎


沒有留言: