2008年2月13日星期三

:4x days:

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

lee排比較忙所以寫少左blog,黎緊會寫返密d因為數數日曆仲有四十幾日就到329啦,不經不覺巳經寫左十個月了,lee十個月真係好充實好開心有好多出心出力既朋友幫我地去攪個婚禮,有好多朋友都話好期待,老實講我地自己都係......所以由第一日攪婚禮開始我地巳經知婚禮唔係一日既事其實成個過程都好值得回味所以要好好享受帶比我地既事同感受,到329當日就係我地lee十個月所做既成果,我唔敢講我地既婚禮係金碧煇煌,但我希望到時黎既嘉賓都可以感受到我地lee份心思,就黎係結婚前一個月啦,我地都好努力咁準備未做好既野,當然仲要去排舞啦,首歌巳經mix好左啦我好鐘意記住到時落足眼力去睇啦!

p.s.好多謝欣昕我地mix左首歌thx a lot!! 329 good show~~~YEAH!!!

沒有留言: