2008年4月6日星期日

:329後感:

:our time has come:
「our 930」(請按此)
「our life」(請按此)
「our jobs」(請按此)

Duck:

329過去了..............真係諗左好耐應該點開始寫lee篇329後感,因為實在太多回憶留係腦裡面,好開心329同我地想要既婚禮好接近,成件事由零開始到完成我地真係擺左好多好多心機同時間落去,由第一日開始我地巳經知道婚禮只係得一日,所以我地好想將lee個難忘既回憶拉長黎享受,所以我就開始寫blog去記錄底成個329既形成過程,一黎等自己可以第時回憶,二黎就係想329既每一位都能夠明白我地lee個婚禮既目的唔係一餐飯咁簡單,lee樣真係好緊要可以令睇過blog既朋友再黎到既時候可以有更深既感受。

十個月時間中我地真係遇到好多問題,令我真真正正體驗到兩個人一條心去做好一件事所帶黎果種開心同滿足感,我真係要好多謝我太太佢真係比左好大既支持同認同我,令我可以好方心去做每件事,lee種感覺真係好正。黎緊既新生活我地都會一樣努力同比心機去令每日都咁精彩。

329由開始到成形當中真係要多謝好多人,真係要好大聲講句我愛您地呀!!!冇咗您地...我地無可能可以咁方心咁玩得咁顛,喊得咁盡情,笑得咁真。您地既努力令我地留下好多好多回憶,真係一世回味!!老土d都要再多謝您地為329既投入、負出同意見,令我地有一個一世難忘既婚禮!

p.s.放心啦!我會努力盡快比329既相同短片您地回憶返!

Mabel:

一個婚禮由零到圓滿真係唔係一件容易既事....而我倆亦偏偏選擇了一個最不容易既方式「所有事都親力親為」。由影婚紗相開始...諗主題、Book Studio、搵攝影師、租傢俬、所有兄弟姊妹影相時著既紅白藍、我倆Adidas上既閃石....到婚紗相既後期製作、相簿、油畫等等,都係自己一手一腳去諗去做,到中段排舞.....Dancers亦都係由零到可以跳到成隻舞,當中經過好多次練習,由起初好擔心Dancers會中途放棄,曾經同排舞師欣昕商量過有可能要請外緩幫手....到真係可以原班人馬上陣...Good Show....亦都係一個創舉.....姊妹裙多次既fitting.....搵披肩....帖既design...搵料睇木材做testing....Backdrop既Design...搵布料Lace及backdrop字的閃粉...到後期既片頭、300張相既slides、312註冊既highlight....花車Design.....發神經無啦啦仲要堅持親手黏多一本相簿.....當中所花既心機我相信只此一次吧!!不過當中十分好運的是我倆有一班非常之幫到手既兄弟姊妹,當中有好多細節都幫我地做晒,例如所有文書、聯絡兄弟姊妹開會、book場地排舞、backdrop & 花車 design + production,Rundown編排 + Check list、玩新郎遊戲的道具等等....都唔使我地去擔心,只要講一句,就已經有佢地辦妥,所以呢個婚禮咁順利都係因為有佢地!


由day one決定攪呢個婚禮,我同呀duck最希望見到的都係329見到了,而比我地當初想像的還要好....還要震憾。最記得的一幕就係敬酒....當我同呀duck行到去兄弟姊妹0個兩圍....眼見到既情境,我諗我呢一世都唔會忘記....眼淚亦都忍唔住....見到你地既眼淚,我同呀duck仲崩潰(好大單)....真係要多謝大家....因為我倆感覺到你地D眼淚唔係假的....係真心的,我相信係因為大家都好投入先會咁樣。

特別鳴謝:靚靚coco....見到你做到個頭亂晒都無去整,平日每分每秒都好靚既coco係唔會容許自己咁樣,你好叻!
     祕書小姐....因為有你既安排,我真係無膽心過任何野同埋無理所有野,好放心去玩!
     能仔....Well Done!! 你跟個backdrop跟得好好,你連保齡都無去玩,好乖!
     呀麗....我當日既財產你幫我分得好清楚,仲要你幫珍姐分埋,唔該晒!
     Jo Lam, Gianne & 亞宗....你地為場舞出過既心機、時間同堅持,我真係好感動!
     So Funny....你熨晒全場D衫呀!唔該晒!
     Suky....無言感激!(多謝你個結婚小Cake Cake,好好味呀!)
     四哥....又愛又恨~~ 你每次出現都會有驚喜,多謝你個紫色閃粉頭! 
     Manson & Monet...多謝您為豹哥度身做既靚衫真係型到爆!!
     Mike....因為我地既麻煩要你上網訂0左對比市價貴好多既Converse!!
     Peter.....唔洗講啦::在心中!::
     Ivan....要你成晚跟住我地雙方家長影相,麻煩晒!
     龍生....多謝你咁比面扮得咁型仔! (識你咁耐,見你扮得最靚仔就係329)
     Raymond....全晚既視聽環節都夾得十分之好 (亦都要多謝你為了我地特登買了一套新西裝)

                眼涙 . 是我們真的感動
                感動 . 是您們的全情投入
                開心 . 全因與您分享愛

     
正式既相就未有啦!我都知您地好心急,所以我輯埋左由朋友仔影埋既相:
http://www.facebook.com/album.php?aid=21514&id=649496864

http://www.facebook.com/album.php?aid=36021&id=545657213

http://www.facebook.com/album.php?aid=36022&id=545657213

http://www.facebook.com/album.php?aid=19213&id=724859564

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenyin17112007/article?mid=1554

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenyin17112007/article?mid=1556



• 再加埋當晚播既312highlight


• 再加埋秘書小姐錄底我地彩排情況


• 再再加埋rambo錄既video hehe

7 則留言:

匿名 說...

星期六晚在新翠見到新外母, 我已經第一時間恭喜左佢啦, 我估佢認得我個樣, 唔記得我個人, 到時佢同你地提起, 你地都知係我啦

dm 說...

XDDD等我同佢講返先!

匿名 說...

好野! 有我份~~~ Yeah!!!

匿名 說...

Hi dm, your wedding is amazing!!!! Congratulations to you two! Do you mind if I post it to my blog?

匿名 說...

一個字 : 掂

dm 說...

Hi Elaine

多謝您既欣賞!
冇問題呀~~

DM

David Chow 說...

真係好比好心機..依家好少見D後生仔女自己攪咁多野咖啦.

好好珍惜大家,祝你地白頭到老.