2007年6月10日星期日

:noelchu:

星期日我地約左noelchu上去試衫,其實mabel早兩日巳經睇arm左(hhhehehe)只係叫我上去比意見!!noel中環lee間shop仲未正式開業,地方好舒服同design得好靚,Carmen (noel既staff) 好nice好細心!當mabel試第一套衫出黎我巳經知(中左)XDDDD,真係好o係我地想要既野,而且noel既專業意見,佢比左好多idea加落件衫度good ar!跟住就到我試,您地都知我既表達能力真係幾有限(唔想咁formal但又想型d......XDDDD)好彩noel都冇話我煩!XDDD講左咁多我諗您地都知我地好buy佢啦!!咁跟住就唔洗講就梗係比錢啦........$$$$$$
• 一試禮服上身,成個硬晒XDDD




• Noelchu (right hand side) and 亞麗(mabel best friend)

• 您估下係揀緊咩??


• 入口牆上特別既pattern

• noel & mabel





• 悶悶地玩自拍

• 靚唔靚先~~

• nice pattern

8 則留言:

匿名 說...

嘩... Uncle Duck新形象喎... 不過有d似"郭啟華"囉... 哈哈哈哈~~
寶寶條裙好靚呀~~ 你睇你試衫已經笑得咁sweet, 結婚當日我帶定個杯幫你裝口水~~

匿名 說...

uncle.............>.<""""""""

Unknown 說...

喂!亞duck,點先...>_<
好似未係好正式同兩位講Congratulations! 好開心見到你地兩個好有心機去籌備婚禮,仲好有心思添! (小妹親眼目睹亞duck挖空心思去搵一D經典相放上BLOG比大家睇/笑) 而小妹亦好榮幸有份成為好友Mabel既姊妹之一!

Mabel係我既小學同學,自1987年識到而家 (耐過你囉,亞duck!kekeke),由細個一齊玩Barbie,一齊踏單車,玩最經典既 ﹣'鬥快'meet'薑糖紙+食薑糖'遊戲...(睇怕大家都未玩過呢個遊戲) 直到而家大家都仲好記得! 所以知道呢位自小認識既好友要結婚既時候,真係好開心gar!!

有份陪佢地去Noel Chu度睇婚紗,一個字總括晒'靚'!Mabel 著得靚就唔駛講啦,亞duck簡直係型添啦!

比心機呀!我地拭目以待你地既婚禮gar!!

叫我Vivian ah,唔該!

匿名 說...

Vi,

仲有呀,中學雖然同你0吾同一間學校,但你都幫我做功課!0個D查字典功課呀~ 同埋一齊炸薯條喪加鹽的事件呀~~好懷念呀~

匿名 說...

vivian ^.^多謝您果日陪我地上去試衫同比意見我地呀!(仲有讚我型tim......面紅中) V(•^.^•)V
我地寫lee個blog都係想大家多d了解我地既婚禮,咁到時可以玩得投入d,開心d!
第時到您結婚記得搵我同mabel幫手一定好開心!!

p.s.您放心啦我唔會叫您“亞麗“,叫返您做Vivian hehehe

retep 說...

i was wondering who is vivian and now i know is suen lai fong.....>.<"

匿名 說...

殊~~~~~~唔可以叫suen lai fong架!要叫vivian~XDDDD

Unknown 說...

Wai......好喇!>_<

打格仔呀!唔該!