2007年6月26日星期二

:noelchu first dummy:

擒晚上noelchu度試我地套衫既第一次dummy見到成件事由零開始,得一隻"就"既外套,初型既婚莎同晚裝,大頭針絲帶高高低低!!我地同noel有好多idea去做好件衫,好好玩好開心!XDDD 今次梗係要搵埋peter lee d型人一齊上去比意見我地啦,試試下又攪左三個鐘,個心情好hyper所以我地再搵左間bar坐低飲杯野再傾個wedding.........又黎枯支,鐵線,大特字,soft化等等..........真係好開心既一晚!

p.s: 多謝noel, carmen & cat您地唔嚴我地多野講! & peter既意見! ^.^


• 您睇下peter係咪成個production director 咁!!good man!




• hahahaha! I love this pic!!




• thx carmen


• mabel & tak, tak & mabel

• some details

• good lighting & nice curve

• 影到訓晒地hahahahahaha! 張相of左但我鐘意個moment!

• 揀布料同顏色

9 則留言:

匿名 說...

你兩個張合照真係超搞笑囉~~

雖然依家只係見到dummy, 但都可以想像到會好靚... 好期待個製成品面世呀~!!

Unknown 說...

Mabel好靚!
亞Duck好叻!
Yeah!

P.S. 好鬼鍾意條裙!

匿名 說...

秘書小姐:

我都覺得好正!hahahaha!

匿名 說...

vivian
不如您都整返條,我幫您影相! ^.^

retep 說...

btw, do you know what size of girdle i shall wear ar????!!?!! so existing to try it. sorry! forgot to tell you all here that since duck & mabel would like to do something different during the wedding ceremony & bangquet, i have decided to become a "dragqueen mc & best man" and thus i need to wear girdle to outline my gorgeous shape! looking forward to it right? me too.....

匿名 說...

thx peter!!玩大佢!yeah!

Unknown 說...

Wah wah wah...really looking forward to it bor!!

Duck, 到左某年某日小妹結婚之時定必搵你同Mabel 幫手! Haha, 要book定你地先!

匿名 說...

vivian:
您結婚我同mabel推左d job都黎幫您啦!

匿名 說...

呀麗,

我做定嫁妝等你嫁呀~~我要飲茶lor~~